Fórum, ahol komolyan megvitatható minden idétlen hirdetés, hozzászólás és amit akartok...
Szigorúan csak zenével, hangszerekkel kapcsolatban. Meg minden más is.
@Lorand Komaromi (#24893): Akkor is megy annyival. Többel is tud, de azt már nem szereti, 150 a vége kb. Viszont a gyors sávban nálunk nem annyival mennek.
Molo: nekem sima 1000-es szívómotor, az azért nem egy tigris, főleg gyorsulásnál. Egy emelkedőn nem megyek bele előzésbe, főleg megpakolva. Viszont 5, 5 litert fogyaszt. Nem megyek mindenáron lassan, csak úgy, ahogy a kocsi bírja.
@Flór Gábor (#24885): Én is csak ott megyek le az aszfaltról, ahol ismerem a dűlő utakat. Ahol nem, ott nem kockáztatok.A saját személyautómmal meg sehol, gyorsan elakadnék. A terepjáró sajna nem az enyém, a cégé, de így nem én tartom fenn, ami elég húzós lenne, viszont én vezetem, ami meg élvezet (leszámítva, hogy munkához kell). Ahol volt a dugó, ott van egy kerülőút lehetőség, részben van burkolat, elég vacak, részben murvás, amit nemrég feljavítottak. Viszont szinte senki nem jár arra, csak akkor használom, ha nagyon ráérek, vagy mint tegnap épp dugó van, vagy eleve terepi feladat van és akkor onnan több dűlőutat is elérek, ezek nagyon csapadékos időben nehezen járhatóak, de itt a Dél-Alföldön a csapadék olyan, mint a kóbor áram az elektromos gitárban. A terepjáróval csak ott megyek, ahol van valami földút, bár ezek néha járhatatlan szarok. Ahol kockázatos, hogy elakadok, ott megyek gyalog vagy kerülök. Tegnap az egyik nekünk dolgozó vállalkozó autóját mentettem, mert valami 3 ajtós kiskocsival belement a mocsárba, váltónak annyi, szerencsére ki tudtam húzni. Vannak vakmerően kockáztató emberek.
A harckocsit nem tudom, seregben BMP-vel mentem csak (szerelő voltam), harckocsin nem ültem. A terepjárónak a forgalomban van némi előnye, nem szoktam kihasználni, nem büntető fékezek, nem taszajtgatom le a kisebbeket, igyekszek illedelmesen, szabálykövetően autózni.
@Molo (#24888): Én is folyamatosan az M7 ezen szakaszán látom, főleg, amikor jövök ki BP-ről. Teljesen egyetértek veled. Szinte minden alkalommal látok ilyen női sofőröket. A tegnapit látva gondoltam, majd ha megáll valahol, megkérdezem, hogy is van ez. Aztán 4-5 km múlva lekanyarodott. Szóval nyerhetett vagy 2 egész másodpercet a műveleteivel. A többiben meg teljesen igazad van. Kifejezettem örülök, hogy tegnap volt az egyetemen az utolsó oktatási napom a félévben. Megterhelő volt minden héten hajnalban felutazni, végigtolni este 6-ig az órákat és visszaindulni hulla fáradtan.
Amit Wylde ír, az autópályán csúcsforgalomban sajna nem ritka. BMW, Skoda Octavia, fekete Merci gyakori szereplője ilyeneknek és szinte minden sportkocsi. És igen, egyre több az agresszív női sofőr. De a 20-40-es kigyúrt (kikokszolt) vagy túlsúlyos, napszemüveges faszik még többen vannak.
Simán mennek ezerrel a leállósávban, szarnak arra, hogy esetleg mentő, tűzoltó kocsi hol megy el. Erősködnek, levillognak, ha csak 130-cal mész a belsősávban. Ezeket, ha tehetem elengedem, nekem nem verseny a közlekedés, nem kockáztatok feleslegesen, hogy 5-6 perccel előbb odaérjek. A másik, jön mögöttem 150-nel, levillog a belsőben, pedig látja, hogy kamion oszlopot előzök és előttem is vannak. Elengedem (két kamion közé becsúszva és ott is ragadva), majd 20 km múlva az autós pihenőben találkozunk kávézás közben, és én előbb elindulok, mert ő a kis családdal még fél óráig rendel ezt-azt. Ezért rohant, veszélyeztetve a többieket, a saját családját. Ez nem egyedi eset, pár hasonlóval találkoztam már a pályákon. Nyáron péntek délután délre, vasárnap du. északra az M7 Siófok és Bp. közt ilyen idegroham.
@Molo (#24884): Azt én is szoktam nézegetni különböző helyeken, hogy a mezőn, erdőn, folyón át ki tudnám kerülni a dugót, de még sosem mertem megkockáztatni. Mondjuk nem is volt még terepjáróm, meg harckocsim, kétéltűm stb. (Pedig a harckocsival milyen jól lehetne nevelni az illetlen autóstársakat is pl. egy büntetőfékezésnél igen hatékony lehet.:))
Less. Info. Over. gsfanatic.com